بهترین هتل در دبی

بهترین هتل در دبی

انتخاب هتل و اقامت‌گاه‌ یکی از مهم‌ترین کارهایی که قبل از سفر باید انجام دهید. اگر هتل موردنظر خود را از قبل رزرو کنید، می‌توانید پس از رسیدن به مقصد مستقیم به هتل بروید و فرصت خود را برای پیدا کردن محل اقامت از دست ندهید. می‌توانید این کار را به آژانس‌های گردشگری بسپارید و با خیال راحت به سفر بروید. اگر قصد سفر به دبی را دارید، ادامه این مطلب را دنبال نمایید تا با بهترین هتل پنج ستاره دبی آشنا شوید. با ما همراه باشید.

هتل گرند کازموپولیتن (Grand Cosmopolitan)

هتل گرند کازموپولیتن اولین هتلی است که در لیست بهترین هتل پنج ستاره دبی جای می‌گیرد. این هتل اتاق‌هایی با اندازه‌ها و ویژگی‌های مختلف را برای مسافران فراهم کرده و بهترین خدمات را به آنان ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‌ها دارای پنجره‌های قدی هستند و به امکاناتی چون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با  کانال‌های ماهواره‌ای، مبلمان، مینی‌بار، اتو، صندوق امانات، کمد، جالباسی، سشوار، حمام اختصاصی با وان، حوله و لوازم بهداشتی رایگان مجهز می‌باشند.

هتل گرند کازموپولیتن دارای 3 رستوران مختلف می‌باشد. مهمانان هتل می‌توانند انواع غذاهای بین‌المللی و مدیترانه‌ای را از این رستوران‌ها سفارش داده و با بالاترین کیفیت نوش‌جان نمایند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به تراس، استخر در فضای باز، استخر ویژه کودکان، جکوزی، سونا، خدمات ماساژ، مرکز تناسب اندام، مبلمان در فضای باز، زمین بازی بچه‌ها، اتاق بازی، وای‌فای رایگان، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری چمدان، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات ویژه معلولین، نظافت روزانه اتاق، خشک‌شویی، فتوکپی، فکس، دستگاه خودپرداز، آرایشگاه، فروشگاه و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل نیز علاوه بر زبان عربی به 5 زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و روسی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌‌کنند.

از جمله مکان‌های گردشگری اطراف این هتل می‌توان به پیست اسکی دبی، مرکز خرید امارات، پارک و مرکز خرید البرشا اشاره کرد. هتل گرند کازموپولیتن 3 کیلومتر با برج‌العرب، 7  کیلومتر با پارک آبی آکواونچر، حدود 12 کیلومتر با معبد گوروناناک دربار سیک و 19 کیلومتر با مسجد جامع دبی فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به گرند کازموپولیتن،  فرودگاه بین‌المللی دبی می‌باشد که در 22 کیلومتری هتل واقع شده است.

نظرات

نظری برای این مطلب درج نشده

ارسال نظر